Обреченост даже в рекламите на сладки изкушения за българския пазар. Изпълнени с оптимизъм, благодарност и щастие клипове на лакомства, произведени в чужбина. 

Освен двойния аршин в ЕС за качество на стоки и цени при големите търговски вериги, които не са в полза на разположените на българска територия, има подозрително неприятна разлика и в начина на рекламирането им.

Ако не сте съгласни с тезата, вижте трите клипа. Две от тях са за един и същи продукт, но за различен пазар. Вместо утро с надежда и слънце в македонската, българската събужда асоциации за дребен, плашещ бандитизъм. Неприятното усещане и в кичозните петли и кокошки, нагиздени с евтини бижута.

Третата рекламира друг продукт и събужда усмивка у зрителите.

Не е трудно да се види разликата в нагласата на създателите на рекламите, които имат еднаква цел – привличане на купувачи.

RNS