Над 40 000 души са посетили Кранево в трите дни на Фестивала на цацата. Бизнесът е изключително доволен от сериозните финансови постъпления в началото на туристическия сезон, научи RNS от организаторите

Според нас Фестивалът изпълни двете си основни цели. Първо – показа Кранево и община Балчик като атрактивна туристическа дестинация. Второ – помогна на частния бизнес. Смятаме, че този уикенд ще е най-силният през 2018 г., както беше уикенда на фестивала през миналото лято, споделиха пред RNS хотелиери и ресторантьори. .

Според тях огромният интерес към Фестивала на цацата се дължи на факта, че в организацията са се включили общината и частния бизнес. До всеки общински лев бяха поставени по 2 лв. местни бизнесмени. Това позволило да се наеме професионален екип организатори, а те да подготвят изключително богатата и разнообразна програма в трите фестивални дни.

Най-важното е, че реализирахме успешно имиджова реклама на дестинацията. Защото когато това се прави, успехът за всички е неминуем. Не е същото когато се рекламира на парче – хотел по хотел.

Не случайно от 7-те фестивала в Балчик, този – едва на 3 г., е най-популярният. Резонно и интересът на медиите към него беше пропорционален. Има публикации, че известен шомен не бил доволен, че пред изявата му в чужбина, някои медии предпочели отразяването на „Мамалев и оригиналните изпълнители на Ламбада“ в Кранево.

Фестивалът на цацата се проведе през изминалия уикенд на територията на луксозният 5-звезден хотел Therma Eco Village.

RNS