„Рок панелите на славата в Каварна“ – портрети на именити рокаджии, сътворени от кмета Цонко Цонев – Кметъла, се разпадат. Никой не може да предвиди кога изолацията ще нарани минувачи. Няма отговор и на въпроса кой ще поеме разходите за ремонтите и дали няма да се наложи хората да избират между студена зима или кредити за възстановяване на блоковите фасади.
Част от портрета на солиста на „Моторхед“ се отлепи от фасадата на панелен блок в Каварна днес. По чудо няма пострадали хора. Част от изолацията продължава да се ветрее и застрашава здравето и живота на минувачите.
Не знаем с какви пари се прави това, но тогава кметът Цонко Цонев каза, че било от дарения. Не знаем и кой да търсим за отговорен, да поправи разваленото. Ще бъде много неприятно посред зима, с високите цени на ток и газ, с галопиращите цени на хранителните стоки, да студуваме или да теглим кредити, за да оправяме нечии бакии. Лесно е да станеш известен с чуждите пари, коментираха живеещи в блока с разпадаща се мазилка и изолация.

Припомняме, че след 2006 г. Цонко Цонев сътвори и „рок панел на славата“. По фасадите на панелните блокове бяха изрисувани рок музиканти. За първите два, сред които не е визирания в този текст, Цонев твърди, че ще бъдат направени с пари на дарители. Не е ясно обаче дали и какви ангажименти са поели дарителите по отношение целостта на фасадите и спазено ли е законодателството.

Живеещи в блока с разпадащата се фасада твърдят, че не са намерили в местната общинска администрация следи за изпълнителя и ангажиментите му след изпълнението на проектите. Те припомнят, че по право изолацията и рисунките би трябвало да има поне 10-годишен гаранционен срок и около 30 г. експлоатационен.
Припомняме, че Цонко Цонев превърна Каварна в българската рок столица със световни рок музиканти по време на кметуването си. Публично неизвестно е какъв ресурс е използвал за концертите, дали и каква част от него е общинска – собственост на данъкоплатците, и каква полза е имала хазната – респективно каварненци, от тези концерти. Аналогичен е случая и с рисунките по фасадите на панелните блокове – фукня, за които не се знае какви пари са платени, на кого и срещу какво.