След месеци „труд“ и вероятно – милиони, вложени в улицата, която свързва Долна с Горна Трака, трасето е отворено за движение. Продължителният ремонт създаде изключително напрежение у шофьорите и километрични задръствания, особено през летния период.

Все още не е положена вертикалната маркировка, но по улицата може да се мине. И какво се наблюдава – асфалтът, който буквално е на часове, е изпълнен с неравности. Около нито една шахта настилката не е положена така, че да е равно висока с останалата част на улицата. Не е ясно колко е дебел асфалта, но макар и чисто нов, по него трябва да се кара избирателно. Нагънатият асфалт скоро ще „роди“ дупки, защото водата, която се задържа в дупките, ще наруши настилката.

Вече съвсем не се стараят! Не чакат да асфалтират и да станат неравности и дупки – направо си ги полагат по улиците! След толкова години некадърност, вероятно съчетана с корупционни практики и с кражби, търпеливите варненци ще трябва да благодарят, че все пак има пътна връзка между Горна и Долна Трака. Пишман пътищарите пък могат да патентоват в световен мащаб този стил на работа – полагане на асфалт+неравности+дупки, за да изкарат и от там някой лев, гневят се шофьори.

На видеото можете да видите как в държавата – бензинова колонка с ракети, абсолютно диаметрално отдалечена от евроатлантическите ценности, втора година във война и под стотици световни санкции, само последният слой на пътя – асфалтовия е с дебелина 50-сантиметра.

ВИДЕО Plamy Hristov 

Възмутени варненци допълват:

„Да не забравим най-важното – в случай, че някой си потроши колата върху уникалните български улици и пътища, законът е предвидил желязно оправдание – „шофиране с несъобразена скорост“. Т.е. винаги виновен е шофьорът, без значение държавата или общината е платила за трасето.

Даже няма да питаме каква е ползата от „ремонта“, след като по чисто ново асфалтираната улица „съобразената скорост“ не трябва да надвишава 30 км в час. То и с дупките си беше същата!“