Част от описаните като продукти с промоционални цени в хипермаркет Kaufland се маркират и плащат на непромоционална цена. За това алармираха читатели на електронното издание rns, които доказват твърденията си с документи.

Ето и разказа им за случилото се вчера:

„На 6 май отидохме в Kaufland на ул. „Девня“ във Варна. Отивахме на гости и търсехме определен сладкиш. Когато го намерихме видяхме, че цената му е намалена с 40%. Така вместо 6,69 лв. на за него трябваше да платим 4,01 лв.

сладкиш

Взехме само 6 артикула и една торбичка. От целия пазар сладкишът беше най-скъп. По принцип не гледаме касовите бележки, още повече, че обикновено пазаруваме много стоки. Този път установихме, че сладкишът е таксуван на основната му цена, а не на промоционалната. На „Информация“ показахме несъответствието и разликата в платената сума към реалната стойност ни беше върната. Горчилката от случилото се обаче, на връх Гергьовден, си остана.

касов бон

Не чухме никакви укори към касиерката, явно – защото управителят е пропуснал да въведе корекция в цената на сладкиша и той се маркира на старата.

Въпросът е: колко често управителят пропуска да промени цените и колко от нас си сверяват касовите бончета с цената на продуктите, които са платили. Особено, когато се купуват много продукти, а не 5-6.

Обръщаме се към ръководството на Kaufland: Уважаеми, не се прави така! В цял свят, даже и в България, некоректните търговци губят клиентите си! Не знаем какъв е надзорът над служителите Ви, но случилото се с нас поражда съмнение, че немарливото изпълнение на служебните отношения на някого или съзнателното мамене на клиентите, ощетява неизвестен брой от тях. Като цяло случаят е изключително неприятен и показателен за културата на общуване между Kaufland и купувачите!

Съветваме клиентите на Kaufland да проверяват касовите си бележки, защото очевидно описаните промоции и намаления си остават на етикетите, а реално се плаща на цени без намаление за стоките.