„Макс телеком“ – компанията, с която хиляди българи имат договори за интернет, вече трета седмица не изпълнява задълженията си по контрактите, оплакаха се възмутени потърпевши.

Повече от 2 седмици абонатите на „Макс телеком“ в почти цялата държава нямат интернет. Според неофициална информация проблемът се образувал след преминаване на 4G-формат. Това бил повода да се подновят договорите за още 2 г. Ситуацията с доставката на интернет се усложнила и заради отношенията между компанията и Булсатком.

„Имах договор. След това ни задължиха да преподпишем за нови 2 г. Направихме го. Сумата, която плащам е 25,50 лв. на месец. В договора изрично пише, че ако оператора не предоставя услугата, може да го прекратим. Малко след подновяването на договора интернетът изчезна. Многократните позвънявания в началото приключваха с разговор с офис в града. Оказа се, че понеже договорът е сключен от юридическо лице и оператора, нямам право да го прекратя предсрочно. Пак по същата причина от Защита на потребителя ми обясняват, че не мога да подам жалба и да чакам решение по нея. Най-възмутителното е че обаждането до кол-центъра на „Макс телеком“ се таксува и е за сметка на обадилия се. Това е потресаващо, защото на този номер звънят само хора, които имат проблеми с оператора. Т.е. създават ти проблем, след което си плащаш, за да се оплачеш. В случая даже няма на кого. А сметките по договора и за обажданията си вървят.“, сподели потърпевш абонат.

Проверка на RNS установи, че обажданията до кол-центъра на телефон 0999111 започват с обяснението в които градове и области „са възможни временни затруднения при доставката на интернет“. Изброяват се десетина позиции в страната. Споменава се вероятността около „вторник“ проблемите да се решат. След това прехвърлят позвънилия да изчака за връзка с оператор. Продължава записан глас, който учтиво обяснява: „обаждането е важно за нас, обадете се по-късно“. Без значение колко по-късно звънихме, разговорът приключваше по същия начин.

Практиката на „Макс телеком“ е порочна. тя се отразява пагубно на имиджа на компанията и нанася щети на абонатите й, категорични са прависти.

Припомняме, че точно преди година Комисията за защита на потребителите заплаши да отнеме лиценза на „Макс телеком“ поради натрупани дългове на компанията в размер на 1,5 милиона лв. за ползване на радиочестотен спектър.

RNS